Multi Media kindercampagne voor Luide kleding SS21 voorbij geschoten Abi Campbell vandaag.
THAT SUMMER ‘FEELIN de nieuwe SS21-collectie gepresenteerd door LOUD is geïnspireerd op het nummer’ Mr Blue Sky ‘uit 1977 van Electric Light Orchestra.
Het gaat over de zomer, de energie, positiviteit en glimlachen die dit seizoen ons allemaal en onze kinderen brengt.
De line-up van de collectie volgt het iconische kenmerk van het merk, met zwart en gebroken wit peppy, shepherd check monochromen, een vleugje koraal en pastelblauw, een dye-effect en een selectie van denim stukken, allemaal gevormd en ontworpen met leuke en opwindende details.
Om bij de elektrische sfeer te passen, bedachten Abi Campbell en stylist / art director Bob een echte Multi-Media-campagne met afbeeldingen bedekt met gedurfde graphics, gifs met bewegende schermen en getraceerde kunstportretten die de urban coole riff van het kindermodemerk Loud Apparel aanvullen.
Gefotografeerd door Abi Campbell @zararonchi voor Luide kleding – alle rechten voorbehouden. Creatieve leiding: Abi Campbell, Bob Staughton @koninklijkhuis Art Direction / Styling / Decorontwerp Bob Staughton @bobonset Motion graphics / videoproductie | Grafisch ontwerp: Hannah Hardeman & Jake Cooper @koninklijkhuis Illustratie / animatie: Gee @BuienRadarNL HMU: Wendy Sadd @wendy_sadd Modellen: Robyn en Blue @kidslonden Brody, Laylan en Starlet @fcgroningen Speciale dank aan Ginny & Sam @zara_ronchi_represents
Alle berichten copyright Smudgetikka – geen reproductie zonder toestemming 2009-2021
Credit : Bronlink